قیمت پروفیل مقاومت می کند!

نورد گرم برای تولید انواع تیرآهن و پروفیل | فروشگاه آهن آلات بنیامین

از آن جایی که مواد اولیه تولید آهن آلات از منابع ملی فراهم می شود فاصله قیمتی بین میلگرد ۲۲ هزار تومانی و قوطی پروفیل قابل تامل است و تقریبا دو برابر می باشد به طوری که قیمت پروفیل ۳۹ هزار تومان تخمین زده شد.

قیمت آهن آلات دیروز در بیشتر مراکز روند نزولی داشت و بیشتر مبادی هم محصولات خود را بدون هیچ تغییری در قیمت به فروش رساندند و نرخ دلار که در کانال ۵۱ هزار تومانی قرار داشت در روز گذشته مجددا در روند صعودی قرار گرفت و هر دلار با نرخ ۵۱ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رسید.

تجزیه و تحلیل قیمت ها در بازار آهن

در روز گذشته قیمت روز میلگرد اصلاح شد به طوری که هر یک کیلو از این محصول حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان از قیمتش کاسته شد و تعدای از کارخانه ها هم نرخ آن را ثابت اعلام کردند؛ قیمت میلگرد فولاد زاگرس با ۲۰۰ تومان کاهش به ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسید، قیمت میلگرد نیشابور با ۱۰۰ تومان کاهش به ۲۳ هزار و ۵۶۰ تومان رسید و قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان هم با ۱۵۰ تومان کاهش به ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان رسید و کف قیمت میلگرد بین ۲۲.۵۰۰ تا ۲۲.۷۰۰ اعلام شد.

قیمت تیرآهن در بیشتر مراکز ثابت بود؛ اما تیرآهن کرمانشاه کاهش ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی قیمت را در برخی از سایزها تجربه کرد؛ انواع نبشی و ناودانی و سپری هم بدون هیچ تغییری به عرضه رسیدند و تنها قیمت نبشی ناب تبریز حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان از قیمتش کاسته شد.

در روز گذشته قیمت ورق سیاه مبارکه و کاویان ۱۰۰ تا ۲۰۰ کاهش یافت؛ ولی بیشتر شرکت ها هیچ تغییری در این محصولات اعمال نکردند و قیمت ورق شیروانی، ورق گالوانیزه و ورق روغنی هم حدود ۱۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

در اوضاعی که بیشتر محصولات قیمت شان اصلاح شد و کف قیمت میلگرد هم به ۲۲ هزار تومان رسید قیمت ورق نازک دو میل در برابر کاهش بسیار پایدار است و در همین راستا قیمت پروفیل دو برابر قیمت میلگرد حدود ۳۹ هزار تومان شده است.

قیمت روز پروفیل ثابت بود به طوری که قیمت پروفیل اصفهان ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد، قیمت پروفیل ۲ میل تهران ۳۹ هزار تومان اعلام شد و قیمت پروفیل نیکان دو میل هم در هر کیلو ۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان تخمین زده شد و انواع لوله هم بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رسیدند.

افزایش نرخ دلار و کمبود گاز از جمله عواملی هستند که در ماه های آینده بازار فولاد را تحت تاثیر قرار می دهند و نمی توان پیش بینی کرد که در بازار چه اتفاقی خواهد افتاد.

چنانچه تمایل به خرید آهن را دارید ما اینجاییم که بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به طور حضوری یا اینترنتی در اختیارتان قرار دهیم و شما می توانید به جهت دریافت قیمت آهن و خرید این مقاطع از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه با کارشناسان فروش فروشگاه تامین تجهیزات ساختمانی بنیامین تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین